Thursday 14 June 2012

Lovely Peony

Peonies are my favourite flower. 
Photo: Mia Linnman

16 comments:

tinajo said...

Håller med; mycket vacker blomma! :-)

FORMELLE DESIGN said...

Visst är den! Är riktigt sugen på en egen buske i trädgården. Kanske blir en i sommar :)

Må så gott!

//Johanna

Alex with Attic Antics said...

Mine, too! I just wish they had a longer season so I could enjoy them more :)

Josefin said...

Åh. Fina Bilder..! Galet fina. Älskar också pioner. Hur den är lika men olika vacker i alla skeden. Ljuvlig helt enkelt.

helen said...

They are very lovely!

Fint o Fult said...

Pioner är en favorit här med.
Och Jens Fagers ljusstake likaså :)

Elina said...

Mina favoriter också!!! Ha en fin Fredag.

anna k. said...

Mina med! När jag gifte mig grät jag floder över att säsongen var över för jag ville verkligen ha pioner i buketten. Men min superfina vän som gjorde buketten lyckades hitta rosor som påminde om just pioner. Dagen räddad :)

Ha en superfin fredag nu!

heidi said...

Mine too:)

Björn said...

Din bröllopsbukett ju. ;)

Anonymous said...

yeah your favorite since every one is posting a picture with peony on its blogg? or?

Maria Riazzoli said...

Mina meeee!!

Solid Frog said...

Dear Anonymous, I'm sorry that you're fed up with peonies. At least this is MY picture of what happens to be my favourite flower.
Mia

the bostroms said...

pioner är fina blommor och väldigt uppskattade att fota. Det är mina favoriter oxå=)
Lampan är oxå en favorit

Nilla said...

Underbara bilder och blommor! Ha en fin helg.

Splendid Willow said...

To Anonymous...

A lot of people LOVE peonies. Not because they are trendy but because they are so friendly and pretty.

We planted some in our garden last year and they are in full bloom. Happy times!

Kram till dig Mia